مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

سگا و مایکروسافت؛ دوباره از نو

  • کد خبر: ۸۶۹۳۷
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
سگا و مایکروسافت؛ دوباره از نو
سگا از «همکاری استراتژیک» خود با مایکروسافت خبر داد که باعث می‌شود غول بازی ژاپنی با استفاده از پلتفرم Azure ایکس باکس، بازی‌های ابری خود را توسعه دهد.

راستگو | شهرآرانیوز؛ سگا از «همکاری استراتژیک» خود با مایکروسافت خبر داد که باعث می‌شود غول بازی ژاپنی با استفاده از پلتفرم Azure ایکس باکس، بازی‌های ابری خود را توسعه دهد.
سگا روز دوشنبه از توافق خود با مایکروسافت رونمایی کرد که باعث می‌شود با استفاده از پلتفرم ابری Azure برای نسل بعدی بازی‌های جهانی تولید کند. همچنین به گفته سگا، این اتحاد بخش مهمی از استراتژی بلندمدت این استودیو را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا به پروژه Super Game خود ادامه دهند.

پروژه سگا، یک ابتکار جدید برای توسعه عناوین جهانی، آنلاین و جامعه محور محسوب می‌شود. در بیانیه غول بازی ژاپنی آمده است: «این اتحاد نشان دهنده نگاه سگا به آینده است و با همکاری مایکروسافت، هدف بهینه سازی فرایند‌های توسعه و تداوم ارائه تجربیات با کیفیت بسیار بالا برای بازیکنانی است که از فناوری‌های ابری Azure استفاده می‌کنند.»

مایکروسافت و سگا بر اساس این قرارداد همچنین توافق کرده اند که از طریق همکاری متقابل با یکدیگر، به دنبال ایجاد تحولات تکنولوژیکی بیشتری در حوزه‌هایی مانند زیرساخت‌های شبکه و ابزار‌های ارتباطی موردنیاز برای خدمات آنلاین جهانی خواهند بود.

افزون بر این، سگا با تغییر رویکرد خود به پلتفرم توسعه نسل بعدی، می‌تواند به طور مؤثر با تنوع در سبک‌های کاری و تغییرات احتمالی زیرساختی سازگار شود.
«سارا باند»، مدیر ارشد مایکروسافت، در بیانیه‌ای اعلام کرد: سگا نقش مهمی در صنعت بازی داشته است و در طول سال‌ها شریک فوق العاده‌ای بوده است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا همکاری خود را آغاز کنیم، زیرا آن‌ها راه‌های جدیدی برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد بازی برای آینده با استفاده از فناوری‌های ابری مایکروسافت کشف می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->